Crysis Konsollara Neden Gecikti?

Cevat Yerli, Crysis’in konsollara gecikmesinin nedenlerini açıkladı: “3 yıldır Crysis’i konsollarda, Crytek standartlarına uygun bir şekilde nasıl hazırlayabileceğimizi düşünüyoruz”.

Konsol oyuncuları uzunca bir süredir Crysis’in konsollarda boy göstermesini bekliyorlardı. Crytek’in Ceo’su ve başkanı Cevat Yerli,Crysis’in multiplatform hikayesinin nedenlerinden bahsetti. Yerli: “Bu, ekonomik olmaktan öte. İşin en somut ve önemli tarafı şu ki, tanıdığımız herkes, ”Crysis’i neden konsollar için de yapmıyorsunuz?” diye soruyor ve bu gerçekten insanların canını sıkıyor. Kendimize son üç yıldır soruyoruz; ‘Konsollar için ne zaman?’ Bu genel anlamda kaçınılmaz. Yeni nesil konsollarda, 2-3 yıldır yaptığımız teknik bir araştırma-geliştirmefaaliyeti zaten mevcuttu ve buna Crysis 2 henüz planlanmamışken başlamıştık. Belirli bir kalite düzeyini vadetmeden önce bazı teknolojik gelişmeler yapmak zorundaydık.” dedi.


Her şeye rağmen Yerli, firmanın daha önce Crysis ve Far Cry’da olduğu gibi Crysis 2’nin de bazı benchmark testlerinde hedeflenen noktaya ulaşmadan konsollar için yayınlanmayacağında ısrarcı. Geçen haftaki E3 fuarında CryEngine 3’ün PS3 ve Xbox 360’da çalışan etkileyici bir teknoloji demosu yayınlanmıştı.

Alıntı: ShiftDelete.Net

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: